شناسهٔ خبر: 36606 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

انجام بیش از ۱۰هزار پرواز داخلی و خارجی تا هفتم فروردین ماه

فرودگاه مهرآباد مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری از انجام ۱۰ هزار و ۳۳۰ پرواز داخلی و خارجی تا هفتم فروردین ماه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور، رضا جعفرزاده عنوان کرد: از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا هفتم فروردین ماه بیش از ۱۰هزار و ۳۳۰ پرواز داخلی و خارجی انجام شده و از این تعداد پرواز، ۶۳۵۸ پرواز داخلی و ۳۹۰۶ پرواز خارجی بوده است.

وی افزود: فرودگاه مهرآباد با انجام ۴۶۳۸ پرواز و جابه‌جایی ۵۶۱هزار و ۱۹۸ مسافر و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و كیش به ترتیب اولین، دومین و سومین فرودگاه پرترافیك در پروازهای داخلی و فرودگاه امام (ره) با انجام ۲۸۵۰ پرواز و جابه جایی ۴۳۴هزار مسافر در پروازهای خارجی پرترافیك ترین فرودگاه در ایام نوروز بوده‌اند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور در پایان از شركت های هواپیمایی خواست در صورت تاخیر احتمالی ضمن اكرام مسافران براساس دستورالعمل حقوق مسافر ارسالی تدوین شده توسط سازمان هواپیمایی كشوری و در شان مرتبه مسافران سرویس دهی مناسب صورت گرفته و نسبت به اطلاع رسانی لازم و به موقع اقدام كنند.

شكایات ارسالی از سوی مسافران توسط دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شركت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی كشوری مورد رسیدگی قرار گرفته است.

نظر شما