شناسهٔ خبر: 36642 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران:

رونق گردشگری در پایتخت به افزایش درآمدهای پایدار شهری می‌انجامد/ پیشرفت عملکرد ستاد گردشگری تهران

احمد حکیمی پور رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: رونق گردشگری در پایتخت به افزایش درامدهای پایدار شهری می‌انجامد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد حکیمی پور  گفت: عملکرد ستاد گردشگری شهر تهران نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و این ستاد نقش غیرقابل انکاری در جهت فعال کردن پتانسیل گردشگری شهر تهران دارد.

وی افزود: ستادگردشگری شهر تهران توانسته‌است با تجمیع و هم‌افزایی پتانسیل گردشگری مناطق۲۲گانه شهر تهران به گردشگری پایتخت رونق بخشد و از تمام ظرفیت‌های مغفول مانده این کلان شهر استفاده کند.

به گزارش مهر، رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران در ادامه بازدید از ستاد گردشگری شهر تهران  گفت: این ستاد کمک خواهد کرد که شهر تهران به عنوان یکی از قطب های اصلی گردشگری کشور شناخته و مطرح شود.

وی ادامه داد: شهرداری تهران سرمایه گذاری خوبی در زمینه گردشگری شهر تهران کرده است و این موضوع سبب ایجاد درآمد پایدار و کمک به اقتصاد شهری می‌شود.

حکیمی پور با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری پایتخت گفت: اماکن بسیار دیدنی در شهر تهران وجود دارد که تا به امروز مغفول مانده است و بسیاری از مردم از وجود آنها بی خبر هستند. ستاد گردشگری شهر تهران کمک می‌کند تا سرمایه‌های ارزشمند گردشگری پایتخت شناخته شود و ظرفیت گردشگری و میراثی شهر تهران  جدی‌تر گرفته شود.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با دعوت از عموم مردم برای بازدید از شهر تهران گفت: موزه‌ها، برج‌ها و راسته‌های میراثی در تهران از بهترین جاذبه‌های شهر تهران است که تاریخ ایران را به خوبی منتقل می‌کنند و بازدید آنها بسیار مفرح و اثرگذار است.

نظر شما