شناسهٔ خبر: 36773 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون دانشجویی و جوانان هلال احمر خبر داد:

پیوستن ۳۵۰ هزار راننده به کمپین نه به تصادفات جاده ای/ مراجعه بیش از ۴ میلیون مسافر به پایگاه های سلامت جوانان

کمپین معاون دانشجویی و جوانان هلال احمر از پیوستن ۳۵۰ هزار راننده به کمپین نه به تصادفات جاده ای خبرداد و اعلام کرد: از ۲۵اسفند ماه سال ۹۵ تا کنون بیش از ۴ میلیون مسافر به پایگاه های سلامت جوانان مراجعه کرده اند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، مسعود آسیما گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۱ فروردین ۲۸۱ هزار و ۳۹۲ نفر از فضای دوستدار کودک و ۲۹۵ هزار و ۱۴۴ نفر از تست فشار خون رایگان بهره مند شدند.

معاون دانشجویی و جوانان هلال احمر با بیان اینکه ۴ میلیون و ۵۸ هزار و ۵۴۳ نفر به پست های ثابت و سیار جوانان هلال احمر مراجعه کرده و از خدمات لازم بهره مند شدند، گفت: استان های پیشتاز در ارائه خدمات فضای دوستدار کودک خراسان رضوی، خراسان شمالی، قزوین، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و اصفهان بوده است.

آسیما عنوان کرد: استان های پیشتاز در ارائه خدمات مربوط به خیمه های نماز سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، اصفهان، آذربایجان غربی و فارس بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت استان هرمزگان، خراسان رضوی، قزوین، گیلان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی استان های پیشتاز در ارائه خدمات در ایستگاه های سلامت بوده اند.

معاون دانشجویی و جوانان هلال احمر خاطر نشان کرد: مسافران استان های گیلان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، قزوین، اصفهان؛ فارس و خوزستان بیشترین امضاکنندگان کمپین نه به تصادفات جاده ای را به خود اختصاص دادند.

نظر شما