شناسهٔ خبر: 36808 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

عادل دریس خبر داد:

نجات جان ۱۲ سرنشین یک فروند قایق تفریحی در رودخانه کارون

نجات دریایی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت:۱۲ سرنشین یک فروند قایق تفریحی در رودخانه کارون توسط تیم عملیات جستجو و نجات بندرخرمشهر از خطر غرق شدگی نجات یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عادل دریس اظهار داشت: عصر دیروز یک فروند قایق تفریحی که حامل ۱۲ سرنشین بود در رودخانه کارون واژگون شد.

 وی در ادامه افزود: بلافاصله پس از اعلام پیام اضطرار به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندرخرمشهر، شناورهای جستجو و نجات این اداره کل که به منظور حفظ ایمنی در رودخانه کارون مستقر شده اند به محل حادثه اعزام شدند و با همکاری قایق های متردد محلی تمامی سرنشینان  قایق را از خطر غرق شدگی نجات دادند.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر یادآور شد: در طول ایام نوروز در راستای ایجاد ایمنی بیشتر با تلاش شبانه روزی مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندر خرمشهر و با استفاده از تجهیزات مخابراتی مدرن و شناورهای جستجو و نجات ناجی ۴، سار ۲، قیام ۸ ، دو فروند قایق تندروی جستجو و نجات و یدک کش  ناصر۳  رودخانه اروند تحت نظارت و پوشش قرار گرفته است.

دریس خاطرنشان کرد: بندرخرمشهر امسال نیز همچون سالهای پیشین بصورت داوطلبانه و با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری و هلال احمر در رودخانه کارون  اقدام به برگزاری گشت‌های منظم ایمنی کرده است.

نظر شما