شناسهٔ خبر: 36813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

بهره‌مندی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از سیستم حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری مشهد در ایام نوروز

بازدید مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه بین‌المللی، راه‌آهن و پایانه مسافربری مشهد مقدس، از استفاده بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی از سیستم حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، علی‌بخش رستمی در بازدید سرزده از نحوه خدمات‌رسانی مجموعه حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری مشهد مقدس که شامل فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد، ایستگاه راه‌آهن و پایانه مسافربری این شهر می‌شد، با اعلام این خبر افزود: بر اساس آخرین گزارش‌ها، مسافرانی که وارد شهر مقدس مشهد شده و از این شهر خارج شده‌اند و از ناوگان حمل‌ونقل عمومی شامل قطار، هواپیما و اتوبوس‌های بین‌شهری استفاده کرده‌اند، بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر می‌باشند.

وی در خصوص رضایتمندی مردم از سیستم حمل‌ونقل عمومی استان خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به نظرسنجی که در فرودگاه بین‌المللی، راه‌آهن و پایانه اتوبوسرانی مشهد مقدس انجام شد، مردم رضایت خوب و البته نقطه نظرات مهم و مؤثری در این حوزه داشتند که ما از این راهنمایی‌ها برای رفع اشکالات خدمات خود استفاده می‌کنیم چراکه ما با در نظر گرفتن نظرات مردم باید به آن‌ها سرویس داده و امکان سفری ایمن را برایشان مهیا کنیم چرا که بر این باوریم که بدون همکاری اقشار مختلف جامعه و استفاده از نظرات مردمی کار ما بازدهی مناسبی نخواهد داشت.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی با اشاره به رضایت مردم از خدمات ارائه شده در حوزه حمل‌ونقل عمومی استان خراسان رضوی افزود: تمام تلاش ما به عنوان خدمتگذاران حوزه حمل‌ونقل در کشور این است که در سفرها، ترددی ایمن، سلامت و خوش را برای مردم مهیا کنیم.

وی تأکید کرد: سیاست‌گذاری‌های خادمان مردم در مجموعه دولت، بدون همکاری، هماهنگی و برخورداری از نظرات مردمی، قابلیت اجرا و نتیجه‌گیری به بهترین شکل ممکن را ندارد، با این حال سعی می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی مناسب بر تمامی اجزا و ارکان سیستم حمل‌ونقل از جمله عملکرد رانندگان، شرکت‌های تعاونی مسافربری، شرکت‌های خصوصی و دولتی خدمات ریلی و راه‌آهن، شرکت‌های هواپیمایی و ... نظارت کامل و جامع داشته باشیم.

گفتنی است، بر اساس گزارش‌ها اخذ شده، خراسان رضوی در نوروز ۹۶ به نسبت سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش مسافر در حوزه حمل‌ونقل عمومی را داشته و رضایتمندی وزارت راه و شهرسازی هم از عملکرد استان در این حوزه خوب بوده است.

شایان ذکر است، در این بازدید مدیران کل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، اداره کل راه‌آهن خراسان و اداره کل فرودگاه‌های استان و جمعی از مدیران و مسئولان مربوطه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند.

نظر شما