شناسهٔ خبر: 36853 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

با تخفیف ۵۰ درصد انجام می‌شود

همکاری رجا و اسنپ، گامی برای تحقق مفهوم حمل‌ونقل درب‌به‌درب

آرم رجا بر اساس تفاهم شرکت رجا و شرکت حمل‌و‌نقل درون شهری اسنپ، مسافران قطارهای این شرکت از فردا ۱۶ فروردین به بعد برای مدت ۱۵ روز قادر خواهند بود با استفاده از خدمات اسنپ برای دسترسی به ایستگاه تهران از تخفیف تا سقف ۵۰ درصد بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا برای خستین بار در کشور خدمات با تسهیلات ویژه جابه‌جایی مسافران شرکت قطارهای رجا از درب منزل تا ایستگاه های تهران انجام می شود.

این خدمت با تسهیلات ویژه که بر اساس توافقات انجام شده با یکی از شرکت های حمل ونقل درون شهری (اسنپ) ارائه می‌شود به عنوان خدمات ویژه و مکمل حمل مسافر به هموطنان عزیز در تهران و کرج است.
بر اساس تفاهم شرکت رجا و این شرکت حمل و نقل درون شهری (اسنپ)، مسافران قطارهای این شرکت از فردا ۱۶ فروردین به بعد برای مدت ۱۵ روز قادر خواهند بود سفر درون شهری خود را در تهران با اسنپ و سفر برون شهری خود را با قطارهای رجا انجام دهند.

روابط عمومی رجا افزود: افرادی که متقاضی استفاده از قطارهای این شرکت و استفاده از خدمات این شرکت حمل‌و‌نقل درون شهری (اسنپ) هستند، در بازه زمانی اعلام شده از تخفیف ویژه تا سقف ۵۰ درصد (از مبدأ یا به مقصد ایستگاه راه آهن تهران) بهره مند می شوند.

این تخفیف در مرحله نخست برای مسافران قطارهای با مبدا تهران به مقصد شهرهای مشهد، اصفهان و شیراز و یا بالعکس قابل استفاده خواهد بود و در صورت استقبال از این طرح و موفقیت آمیز بودن آن تمدید خواهد شد.

سامانه ارتباط با مشتریان و فروش بلیت شرکت رجا با شماره ۱۵۳۹ (از تهران) و ۸۸۳۴۷۰۷۳ -۰۲۱ (از شهرستان) و مرکز پشتیبانی این شرکت حمل و نقل درون شهری (اسنپ) نیز به شماره ۴۸۸۴۹۰۰۰ به صورت شبانه روزی در خدمت مسافران محترم است.

نظر شما