شناسهٔ خبر: 36903 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کرد

آخرین وضعیت خرابی راه‌های مواصلاتی خراسان رضوی براثر زلزله/ آسیب ۴۰ تا ۱۰۰ درصدی به روستاهای اطراف فریمان

زلزله مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی تاکید کرد که تا اين لحظه هيچگونه خرابی براثر وقوع زلزله در راه‌های مواصلاتی استان گزارش نشده است.

محمدرضا اخوان عبداللهیان، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی درگفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه براساس گزارش دريافتی از ادارات تابعه و گشت های راهداری ستاد و شهرستان‌ها تا اين لحظه هيچ‌گونه خرابی براثر وقوع زلزله در راه‌های مواصلاتی استان گزارش نشده، گفت: درعین حال روستاهای اطراف شهرستان فریمان بین ۴۰تا ۱۰۰ درصد آسیب دیده‌اند که هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نشده است.

اخوان عبداللهیان با اشاره به تعطیل شدن مدارس و دانشگاه‌های مشهد، سرخس، تربت‌جام و تربت حیدریه و کشته شدن دو نفر در زلزله اخیر افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی آماده همکاری با دستگاه‌های مختلف برای کنترل بحران و رفع آسیب‌های احتمالی است.

این زمین لرزه ۶ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در ساعت ۱۰:۳۹ دقیقه امروز در خراسان رضوی شهرستان فریمان و روستای سفید سنگ رخ داد و روستاهای دارای سکونت تا شعاع ۵ کیلومتر از مرکز زمین لرزه بالغ بر ۸ روستا (۲۵۳ نفر) هستند.

نظر شما