شناسهٔ خبر: 36918 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت

افتتاح ۱۴۶ میلیارد تومان پروژه حوزه راه سمنان در سفر پیش‌روی رئیس جمهور/ بهره‌برداری قطار حومه‌ای گرمسار و باند جدید فرودگاه سمنان

حسن روحانی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به سفر پیش روی رئیس جمهور و وزریر راه و شهرسازی به این استان از افتتاح چندین پروژه راه به ارزش ۱۴۶ میلیارد تومان دراین سفر خبر داد.

سید عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و ترابری استان سمنان درگفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: فردا در سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی قرار است چندین پروژه حوزه راه به ارزش ۱۴۶ میلیارد تومان افتتاح شود. از مهمترین این پروژه‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شوند می‌توان به قطار حومه‌ای تهران-گرمسار، باند جدید فرودگاه سمنان به طول ۲۸۰۰ متر (با صرف ۱۷ میلیارد تومان اعتبار)، بهره‌برداری از ۱۷۵۶ واحد مسکن مهر و افتتاح دو مجتمع خدماتی رفاهی درگرمسار و میامی اشاره کرد.

نژادصفوی افزود: ازدیگر پروژه‌هایی که دراین سفر با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسند می توان به افتتاح احداث و بهسازی راه شاهرود-میاندشت با صرف ۷۰ میلیارد تومان اعتبار، افتتاح تقاطع غیرهمسطح درجزین با صرف پنج میلیارد تومان اعتبار، دو پل زیرگذر ورودی فرودگاه شاهرود، بهسازی راه شاهرود-گرگان و روکش آسفالت محور شاهرود-آزادشهر و روشنایی مقاطع وزودی آزادراه حرم تا حرم به بزرگراه تهران-مشهد، شاهرود به رودیان و نیز ورود و خروج فرودگاه شاهرود، همچنین افتتاح محور گرمسار-چنداب با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار و کلنگ‌زنی تقاطع راه‌آهن شاهرود و نیز افتتاح ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی استان اشاره کرد.

وی همچنین گفت: تا پایان اردیبهشت شاهد افتتاح پروژه‌های تقاطع مومن‌‌آباد، سرازیری کوهپایه و باند دوم محور مهدی‌شهر به شهمیرزاد خواهیم بود.

نظر شما