شناسهٔ خبر: 37052 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

میریان در گفتگو با پایگاه خبری اعلام کرد:

بهره‌برداری اولیه از پروژه قطار برقی حومه‌ای هشتگرد در سه ماهه نخست سال ۹۶/ رفع بحران آب هشتگرد تا پایان خردادماه/ افتتاح ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در طول یک سال گذشته

شمس میریان مدیرعامل شهر جدید هشتگرد از بهره‌برداری اولیه از پروژه قطار برقی حومه‌ای هشتگرد در سه ماهه نخست سال ۹۶ خبر داد و گفت: پیشرفت قابل توجه پروژه قطار برقی حومه‌ای هشتگرد در سال ۹۵ یکی از مهمترین فعالیت‌های انجام شده در این شهر بود که با تدابیر مناسب دولت و مدیریت صحیح منابع به انجام رسید.

شمس میریان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص اهم برنامه‌ها و اقدامات اجرایی در این شهر جدید گفت: پیشرفت قابل توجه پروژه قطار برقی حومه‌ای هشتگرد یکی از مهمترین فعالیت‌های انجام شده در این شهر بود که با تدابیر مناسب دولت و مدیریت صحیح منابع به انجام رسید.

میریان با بیان این نکته که طی سال ۹۵ ، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از اسناد خزانه و همچنین ۵۵ میلیارد تومان از طریق اوراق مشارکت به این پروژه اختصاص پیدا کرد گفت: با این اقدام پروژه احداث قطار برقی حومه‌ای هشتگرد به شدت سرعت گرفته و از پیشرفت قابل توجهی در طول این مدت برخوردار شد.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد همچنین خبر داد: بهره‌برداری اولیه از این پروژه قطار برقی در سه ماهه ابتدایی سال ۹۶ در دستور کار قرار دارد که امید است با پیشبرد مناسب اقدامات، این هدف نیز محقق شود.

وی در ادامه تخصیص آب از خط انتقال سد طالقان به سمت تهران را اقدام مهم دیگری در این مدت دانست و افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیران استان، وزارت راه و شهرسازی و همچنین حمایت‌های نمایندگان مجلس موفق به تصویب این تصمیم شدیم.

میریان با  اشاره به این مطلب که با صدور این دستور، قرار است ۵ میلیون متر مکعب آب از خط انتقال سد طالقان به شهر جدید هشتگرد منتقل شود گفت: خوشبختانه از این طریق بحران فقدان آب شهر هشتگرد و سایت‌های مسکن مهر موجود در این منطقه رفع و استقبال برای سکونت در این واحدها بیشتر خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول این پروژه آبرسانی در پس از تکمیل تصفیه‌خانه شهر جدید هشتگرد در پایان سه ماهه نخست سال ۹۶ به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد همچنین افتتاح ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در طول سال ۹۵ را اقدام دیگری در طول یک سال گذشته اعلام کرد و افزود: ما در شهر جدید هشتگرد موفق شدیم علاوه بر تکمیل و بهره‌برداری این واحدها ساختمان‌های روبنایی دیگری نظیر مراکز آموزشی، مسجد و کلانتری نیز افتتاح کرده و در جهت تأمین امکانات رفاهی ساکنان این منطقه گام برداریم.

میریان همچنین اضافه کرد: امضای تفاهم‌نامه مهم بین شرکت عمران شهرهای جدید و همچنین شهرداری هشتگرد اقدام بی‌سابقه دیگری بود که با هدف تعامل بیشتر در اجرای طرح‌های زیربنایی و روبنایی بین دو شرکت انجام شد./

نظر شما