شناسهٔ خبر: 37076 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد:

جزئیات برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر دوگنبدان در کهگیلویه و بویراحمد

نشست مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر دوگنبدان در سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدمهدی سهیلی گفت: اولین جلسه کمیسیون ماده ۵ در تاریخ ۹۶/۱/۱۹ با ۴ دستورکار ذیل مربوط به شهر دوگنبدان در سالن کنفرانس امور عمرانی استانداری به ریاست وی و با شرکت اعضاء تشکیل شد.

در ابتدای جلسه، سهیلی به بیان کلیات جلسه پرداخت و سپس به کمک کارشناسان مدیریت شهرسازی و معماری به تشریح هر کدام از موضوعات پرداخت. اعضاء جلسه نقطه نظرات کارشناسی خود را بر روی هر مورد بیان و سپس تصمیمات ذیل اخذ گردید:

۱-درخواست شهرداری دوگنبدان مبنی بر تغییر کاربری از پارکینگ و معبر ۲۴ متری و فضای سبز به آموزش عالی مطرح و مقرر شد با بررسی بیش‌تر و امکان جایگزینی پارکینگ در اراضی همجوار در جلسه بعدی مطرح شود.

۲- درخواست شهرداری دوگنبدان مبنی بر تغییر کاربری قطعه زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع از مسکونی به فرهنگی – هنری مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

۳- درخواست شهرداری دوگنبدان مبنی بر تغییر کاربری از فضای سبز به مسکونی مطرح و با کلیات مورد موافقت شد. بدیهی است ضوابط تراکم و سطح اشغال و فضای سبز درون سایت می‌بایست مطابق ضوابط رعایت شود، همچنین حداقل ۴۰ درصد فضای سبز در سایت رعایت گردد.

۴- درخواست شهرداری دوگنبدان مبنی بر تغییر کاربری از فضای سبز به مذهبی مطرح و مقرر شد با بررسی بیش‌تر و اعلام نظر شهرداری دوگنبدان در جلسه بعدی مطرح شود.

نظر شما