شناسهٔ خبر: 37146 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف افزایش ضریب ایمنی انجام گرفت:

ایمن‌سازی محور گردنه بالنگستان در لارستان

محمدباقر تنهایی پور رئیس اداره راه و شهرسازی گراش لارستان از خط‌کشی، نصب علائم ایمنی و اطلاعاتی با هدف افزایش ضریب ایمنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدباقر تنهایی پور رئیس اداره راه و شهرسازی گراش از خط‌کشی، نصب علائم ایمنی و اطلاعاتی با هدف افزایش ضریب ایمنی خبر داد.

تنهایی پور اظهار کرد: با توجه به اینکه عامل جاده در کنار دو عامل انسان و وسیله نقلیه در وقوع تصادفات جاده‌ای نقش مؤثری دارد، بنابر این ایمن‌سازی مطلوب و مناسب راه‌ها از طریق ساماندهی بافت سطح جاده (روسازی راه)، و نصب انواع علائم و تجهیزات ایمنی راه‌ها در کاهش سوانح و حوادث جاده‌ای حائز اهمیت است.

وی افزود: در این راستا ۶۰۰۰ تن آسفالت مصرفی برای ۸ کیلومتر از گردنه بالنگستان - کمربندی فداغ، بیرم با هزینهٔ بالغ بر ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تحقق یافته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گراش در خصوص ایمن‌سازی محور فوق عنوان کرد: اجرای خط‌کشی، نصب علائم و تابلوهای ایمنی، اطلاعاتی و نصب چشم‌گربه‌ای تنها بخشی از اقدامات و فعالیت‌های ایمنی این اداره در سطح محور مذکور است.

نظر شما