شناسهٔ خبر: 37282 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری اردبیل:

برقراری تردد در تمام محورهای اصلی و روستایی اردبیل/ جزئیات خسارت ۲۰ میلیارد ریالی به جاده‌های منطقه بر اثر سیل

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از برقرار شدن ترافیک و عبور و مرور درتمام محورهای مواصلاتی این استان و فعالیت مستمر راهداران برای پاکسازی و ترمیم محورهای آسیب‌دیده از باد شدید و سیل خبر داد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در جریان وقوع سیل و باد شدید در این استان تعدادی از ابنیه فنی، آبروها و علائم ایمنی راه‌های اصلی و فرعی اردبیل آسیب دید و راه ۱۲۰ روستا از شهرستان‌های نیر، مشکین‌شهر و اردبیل دچار انسداد موقت و خسارت جزیی تا شدید شده‌است، گفت: در سیل اخیر با تشدید رانش در محور صائین و تخریب ۵۰۰ تابلو مواجه شدیم. البته اکنون تردد در تمام راه‌ها برقرار شده و ۶ تیر روشنایی آسیب‌دیده در محورها ترمیم شده‌اند.

رحمتی با بیان اینکه در مجموع در ۴۸ ساعت گذشته ۲۰ میلیارد ریال خسارت به راه‌های استان وارد شده است، تصریح کرد: بازسازی کامل راه‌های آسیب‌دیده استان زمان‌بر است ولی راهداران با جدیت مشغول کارند و نهایت تلاش خود را برای جبران خسارات به کار می‌بریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل افزود: عملیات راهداری استان  با ۴۱۱ نیروی انسانی و ۲۲۹ دستگاه ماشین‌آلات انجام می‌شود.

نظر شما