شناسهٔ خبر: 37307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

تحقق سیاست بهبود کیفیت زندگی نیازمند تلاش همگانی است

مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه شورای مدیران که با حضور مدیران و روسای ادارات این اداره کل برگزار شد، گفت: اصلی‌ترین سیاست وزارت راه و شهرسازی بهبود شاخص‌های کیفیت زندگی شهری است که بی‌گمان بدون همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و از همه مهم‌تر مشارکت مردم اجرایی نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی در این جلسه که در محل سالن آمفی‌تئاتر ساختمان پونک این اداره کل برگزار شد، گفت: در مرحله اول باید همدلی، همکاری و هماهنگی را از درون سازمان خود آغاز کرده و پس از آن در پی ایجاد روابط و تعامل سازنده با سایرین باشیم.

وی افزود: هیچ حوزه و ارگانی به تنهایی نمی‌تواند برنامه‌ها و سیاست‌های خود را اجرایی کند، توجه به این موضوع برای راه شهرسازی که دستگاهی گسترده با شرح وظایفی وسیع نیز است، بسیار مهم‌تر است.

حق لطفی همچنین اضافه کرد: باید نگاه ما از پروژه‌محوری به سوی برنامه و اندیشه محوری تغییر کند تا در تحقق اهداف سازمانی موفق‌تر عمل کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به شرایط اعتباری موجود در کشور گفت: در حال حاضر امکان آزمون و خطا وجود نداشته و ما باید پیش از انجام هر تصمیمی جوانب و عواقب آن را مورد بررسی قرار دهیم.

وی یادآور شد: تا ندانیم که امروز کجا ایستاده و چه کمبودهایی داریم، بی‌گمان در آینده هم نمی‌دانیم به کجا باید برویم.

مسعود حق لطفی با اشاره به نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و درخواست‌های طرح شده از سوی روسای ادارات عنوان کرد: بی‌گمان از یک مدیر به تنهایی کاری ساخته نبوده و توقع من از شما به عنوان افراد با تخصص و باتجربه این است که علاوه بر طرح کمبودها و مشکلات، پیشنهادها و راهکارهای خود را نیز ارائه داده و برای رفعشان نیز پیشگام باشید.

حق لطفی تأکید کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، ادارات کل به عنوان یک مرجع برنامه‌ریزی و سیاست گزاری در حوزه‌های مختلف باید با همراهی و همفکری اندیشمندان و صاحب‌نظران استان مشکلات موجود را شناسایی کرده و با برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده درصدد رفع آن‌ها برآیند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، مدیران اداره کل راه و شهرسازی رئوس برنامه‌های خود را برای امسال اعلام نموده و همچنین روسای ادارات ستادی و تابعه راه و شهرسازی نیز نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل درون و برون‌سازمانی بیان کردند.

نظر شما