شناسهٔ خبر: 3772 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام شد:

بررسی دوباره قیمت‌ مسکن مهر پرند و پردیس / احتمال تعدیل قیمت‌ها پس از بازنگری

حبیب الله طاهرخانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به بررسی دوباره قیمت‌های اعلام شده برای پروژه‌های مسکن مهر پرند و پردیس از احتمال تعدیل این قیمت‌ها بعد از بازنگری خبر داد.

حبیب‌الله طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره دلایل انتصاب دو عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به عنوان معین‌های ویژه شهرهای جدید پردیس و پرند توضیح داد: هدف اصلی این انتصابات، تسهیل امور دو شرکت عمران پردیس و پرند به خصوص در مواردی است که نیاز به دریافت مجوزهایی برای تکمیل ساخت‌وسازها و پروژه‌ها دارند. همچنین هماهنگی بیشتر با دستگاه‌های خدمات‌رسان در زمینه‌های خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر وظیفه دیگر معین‌های ویژه این دو شهر جدید است. 

وی با بیان اینکه مدیریت مسکن مهر دو شهر پردیس و پرند به علت حجم بالای متقاضی پیچیدگی‌های بیشتری دارد ادامه داد: ما در دو شهر پردیس و پرند با موضوع ساده‌ای مواجه نیستیم و نیاز به برنامه‌ریزی مالی منسجم داریم به همین دلیل این دو شهر برای ما از حساسیت بالایی برخوردارند؛ از این رو سعی شده معین‌ها به حاکم شدن نظم و روال منطقی‌تری در این دو شهر کمک کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید درباره بررسی قیمت‌های اعلام شده مسکن مهر در شهر جدید پرند اظهار کرد: چندین مورد از قیمت‌های نهایی شده در شهر پرند را مورد بررسی قرار دادیم، اصلی‌ترین مشکلی که به اعتراض‌ برخی متقاضیان منجر شد ناشی از بالا رفتن هزینه‌های آماده‌سازی و محوطه‌سازی است و مقرر شد این قیمت‌ها دوباره مورد بررسی قرار گیرند. در حال حاضر قیمت‌ها در حال بررسی دوباره است و در بازنگری‌ها احتمالا تعدیل خواهد شد.

طاهرخانی با بیان اینکه از نظر قانونی و بر اساس مجوزهایی که داده شده باید بخشی از هزینه‌های محوطه‌سازی را شرکت عمران شهرهای جدید تقبل کند به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: برای جبران هم مقداری از آورده‌های مردمی به این بخش اختصاص داده خواهد شد.

گفتنی است به دستور وزیر راه و شهرسازی و طرح موضوع در جلسه هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، انتصاباتی در جهت رفع مشکلات پیش روی پروژه‌های مسکن مهر و طرح‌های زیربنایی و روبنایی در دو شهر جدید پردیس و پرند با حکم محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید صورت گرفت.

به موجب این احکام، حبیبب‌الله طاهرخانی و میرمحمد غراوی اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با حفظ سمت به عنوان معین‌های ویژه شهرهای جدید پردیس و پرند منصوب شدند./

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۲:۴۴محسنی 0 0

    زنده باشید آقای طاهر خانی شما قبلا" هم حقوق مردم را در نظر گرفته بودید با ید همه با مردم صادق باشند
                                

نظر شما