شناسهٔ خبر: 37870 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی عزادار شد

عباس آخوندی دکتر عباس آخوندی در پی درگذشت خواهر مکرّمه خود حاجیه خانم آخوندی و همسر بزرگوار ایشان مرحوم جناب آقای سید مرتضی امیری تهرانی، عزادار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز جمعه همزمان با نخستین روز از ماه شعبان، وزیر راه و شهرسازی به علت درگذشت خواهر مکرّمه خود حاجیه خانم آخوندی و همسر بزرگوار ایشان مرحوم جناب آقای سید مرتضی امیری تهرانی، عزادار شد.

در بخشی از پیام تلگرامی دکتر آخوندی در این رابطه آمده است:

بنام خدای حی و توانا

امروز روز تلخ و سختی بود. صبح زود به آقای انصاری زنگ زدم تا برنامه روزانه‌ام را هماهنگ کنم. دیدم که می‌خواهد چیزی بگوید ولی پرهیز می‌کند. آرام به من گفت که شوهر همشیره‌ام را شب گذشته از دست داده‌ام. مرد پارسایی بود. او که از خانواده‌ای اصیل از درکه‌ی تهران بود، عمری را زحمت کشیده و با کار و تلاش زندگی را گذرانده‌بود. لیکن، سوگ ما به همین‌جا ختم نمی‌شد. با برادرم تماس گرفتم تا اوضاع را جویا شوم که خبر شدم، خواهرم را نیز از دست داده‌ام. او نیز بلا فاصله پس از رخت برکشیدن شوهرش، تاب نمی‌آورد و قالب تهی می‌کند. روحشان شاد. از دوستان می‌خواهم که برای غفران آنان و همه رفتگان فاتحه‌ای بخوانند و دعا کنند.

هر کو شراب فرقت روزی چشیده باشد
داند که سخت باشد قطع امیدواران.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درگذشت خواهر مکرّمه وزیر راه و شهرسازی حاجیه خانم آخوندی و همسر بزرگوار ایشان مرحوم جناب آقای سید مرتضی امیری تهرانی، را به دکتر عباس آخوندی و خانواده‌های عزادار تسلیت می گوید.

نظر شما