شناسهٔ خبر: 37879 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پرورش خبر داد:

ورود نخستین هواپیمای ای. تی. آر به کشور تا دو هفته دیگر

فرهاد پرورش ‌مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ورود نخستین فروند از هواپیماهای ای. تی. آر تا دو هفته آینده خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فرهاد پرورش به خبرگزاری ایرنا گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است هر ۴ فروند از این هواپیماها به تدریج وارد ناوگان هوایی ایران شود تا در مسیرهای کوتاه هوایی از این هواپیماها استفاده شود.

وی با بیان اینکه این هواپیماها برای پروازهای کوتاه برد به مراکز استانها و جزایر جنوب ایران می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، گفت: این هواپیماها می‌تواند از جنوب ایران به دبی و یا از تبریز و یا ارومیه به باکو پرواز کنند.

پرورش با اشاره به سفر خلبانان ایران ایر برای انتقال این هواپیماها به کشور بیان کرد:با توجه به این که قرارداد خرید ۲۰ فروند ای. تی. آر دیر منعقد شد لذا کادر پروازی برای انجام آموزش‌های مورد نیاز دیر به فرانسه اعزام شد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: هم اکنون خلبانان و کادر پروازی ایران ایر در فرانسه هستند تا با برگزاری دوره های آموزشی به همراه خلبانان فرانسوی این هواپیماها را به ایران منتقل کنند و نخستین فروند آن نیز تا دو هفته دیگر وارد ایران می شود.

نظر شما