شناسهٔ خبر: 37884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی:

عملیات آسفالت محور روستایی چمران (ساوه) و محور اصفهانک (زرندیه) کلید خورد

آسفالت رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از کلید خوردن عملیات آسفالت محور روستایی چمران (ساوه) و محور اصفهانک (زرندیه) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، احمد مهیاری رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی این اداره کل گفت: نظر به اهمیت توجه به توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل در بخش جاده‌ای و عنایت به اینکه این منطقه از قطب‌های صنعت و معدن و از شریان‌های اقتصاد استان مرکزی است بهسازی شبکه راه‌های روستایی شهرستان‌های ساوه و زرندیه، به صورت مستمر در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال پروژه آسفالت محور اصفهانک واقع در شهرستان زرندیه کلید خورده است طول کل این محور ۱۹ کیلومتر است که عملیات عمرانی ۱/۵ کیلومتر آن شامل آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان آغاز شده است عرض آسفالت در این پروژه ۵/۵ متر، عرض زیرسازی ۸ متر و ضخامت آسفالت ۶ سانتیمتر است.

مهیاری بیان کرد: عملیات آسفالت محور روستایی چمران (در شهرستان ساوه) نیز به طول ۴/۵ کیلومتر و اعتبار ۶۷۰ میلیون تومان آغاز شده است عرض آسفالت در این پروژه ۶/۵ متر، عرض زیرسازی ۱۰ متر و ضخامت آسفالت ۶ سانتیمتر است.

گفتنی است طول کل محور چمران ۳۶/۵ کیلومتر است که با احتساب عملیات عمرانی اخیر در مجموع ۲۷.۵ کیلومتر آن تا پایان امسال آسفالت می‌شود.

نظر شما