شناسهٔ خبر: 37933 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان جنوبی انجام شد:

بازدید معاون برنامه‌ریزی وزیر راه و شهرسازی از محورها و پروژه‌های در حال اجرای خراسان جنوبی

دیدار امیر امینی معاون برنامه‌ریزی وزیر راه و شهرسازی جهت بازدید از وضعیت راه‌های خراسان جنوبی صبح امروز به خراسان جنوبی سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، امیر امینی پس از ورود با استاندار خراسان جنوبی در خصوص بررسی وضعیت موجود و برنامه‌های سال جاری دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی هم حضور داشتند، امینی به بیان اقدامات راه و شهرسازی در استان پرداخت و در حوزه‌های احداث باندهای دوم و بزرگراه و راه‌ها و راه‌آهن گزارشی ارائه داد.

وی همچنین به پیگیری احداث راه‌آهن که مطالبه عمومی استان بوده و همچنین نقش مهمی در پیشرفت استان دارد اشاره کرد و به مذاکراتی که جهت احداث راه‌آهن در استان بود پرداخت و تأکید کرد که وزارت راه و شهرسازی با جدیت پیگیر این موضوع است.

پس از این دیدار امینی و هیات همراه از محورهای مواصلاتی استان بازدید خواهند داشت و از نزدیک مشکلات و موانع موجود را بررسی خواهند کرد. از جمله می‌توان به پروژه احداث باند دوم بیرجند –قاین، سه‌راهی روم، فردوس – بجستان، فردوس- دیهوک و دیهوک به راور اشاره کرد.

نظر شما