شناسهٔ خبر: 37996 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان بیشترین آمار تخریب و سرقت تابلوهای ایمنی را در کشور داراست

نصب تابلو رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین آمار تخریب و سرقت تابلوهای ایمنی در حوزه راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر، محمدرضا دشتی‌زاده اظهار کرد: بیشترین آمار تخریب و سرقت تابلوهای ایمنی را در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان در کل کشور داریم.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان خسارت در زمینه تخریب و سرقت انواع تابلوهای ایمنی، مسیرنما و غیره به این اداره کل وارد شده است.

این مسؤول ادامه داد: تخریب و سرقت گاردریل و تابلوهای جدید نیز از دیگر مشکلات جنوب استان است.

وی گفت: ۲۰ عدد تابلوهای الکترونیکی خورشیدی به سبب جلوگیری از برخورد خودروها با شتر در طول مسیرهای حوزه استحفاظی نصب شده بود که آن‌ها نیز تخریب و به سرقت رفته است که باعث افزایش تصادفات خودروها با شتر شده است.

دشتی‌زاده بیان کرد: دو هزار عدد تابلوی علائم افقی بر روی زمین اجرا کرده‌ایم با هدف جلوگیری از سرقت علائم و هزار و ۵۰۰ کیلومتر از  راه‌های اصلی و فرعی و روستایی راه و شهرسازی ایرانشهر را خط‌کشی کرده‌ایم تا ضمن ارتقا ایمنی محورها، از بروز تصادفات احتمالی کاشته شود.

نظر شما