شناسهٔ خبر: 38148 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

بهره‌برداری از بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان با حضور وزیر بهداشت/ جزئیات طرح توسعه بیمارستان بوکان

محمدجعفر علیزاده در بازدید از پایگاه خبری مدیرعامل سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی از طرح توسعه بیمارستان بوکان با ساخت بیمارستان شهید قلی‌پور در کنار بیمارستان فعلی خبر داد و گفت: با توجه به کمبودهای شهرستان و نیازهای شهرستان با احداث این بیمارستان نیازهای بوکان را برای سال‌های مدید می‌توانیم پاسخگو باشیم.

محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره افتتاح بیمارستان بوکان که امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان آذربایجان غربی افتتاح شد، گفت: امروز، طرح توسعه بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان استان افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی افزود: طرح توسعه بیمارستان بوکان در زمینی به مساحت ۲.۵ هکتار در محوطه بیمارستان موجود ساخته می‌شود. در طراحی این بیمارستان به نحوی عمل شده است که کمبودهای بیمارستان موجود را در بیمارستان تازه بهره‌برداری شده جبران  و تامین کنیم.

علیزاده ادامه داد: بیمارستان شهید قلی پور در کنار بیمارستان قبلی بوکان و در زمینی به زیربنای ۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع ساخته شده که ۹۸ تخت بستری را با توجه به نیازهای شهرستان تامین می‌کند. همچنین با توجه به نیازهای منطقه ۴۰ تخت مراقبت ویژه CCU، ICU در ساختمان جدید در نظر گرفته شده است و مجموعا ۲۳میلیاردتومان جهت احداث بیمارستان شهید قلی‌پور هزینه شده است.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد با توجه به کمبودهای شهرستان و نیازهای شهرستان با احداث این بیمارستان نیازهای بوکان را برای سال‌های مدید می‌توانیم پاسخگو باشیم.

علیزاده گفت: بیمارستان به صورت general  طراحی شده است. ساخت بیمارستان نیز از سال ۸۸ آغاز شد که امروز به بهره‌برداری می‌رسد. /

نظر شما