شناسهٔ خبر: 38154 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در بندر بوشهر برگزار شد:

برگزاری همایش کارآفرینی استارت آپ گرایند در بندر بوشهر

همایش با هدف تقویت جامعه کارآفرینان استان بوشهر همایش کارآفرینی «استارت آپ گرایند» در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، با هدف تقویت جامعه کارآفرینان استان بوشهر، همایش کارآفرینی «استارت آپ گرایند» در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همایش یاد شده با هدف تقویت جامعه کارآفرینان موجود در سطح استان بوشهر و همچنین ایجاد ارتباط میان آن‌ها برگزار شد.

محمدمهدی بنچاری افزود: بهره‌گیری و انتقال اثربخش تجربیات برخی از صاحبان کسب و کارهای موفق از دیگر محورهای برگزاری این همایش بود.

بنچاری ادامه داد: در این راستا، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با همکاری برخی از فعالان حوزه کارآفرینی، اقدام به برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری رویداد کارآفرینی "Startup Grind" بر اساس استانداردها و تحت نظارت نماینده بومی شرکت گوگل (به عنوان مجری بین‌المللی) کرد.

وی با اشاره به برگزاری همایش کارآفرینی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همایش کارآفرینی بر اساس نامگذاری سال جدید بنام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب و همچنین رویکرد دولت تدبیر و امید برای رونق فضای کسب و کار برگزار شد.

بنچاری افزود: با توجه به واقعیت‌های فضای کسب و کار و انجام برنامه‌ریزی‌های مؤثر به منظور ایجاد رشد و رونق پایدار در این راستا، آموزش‌هایی به حاضران در همایش ارائه شد.

در این همایش یک‌روزه تعداد زیادی از فعالان اقتصادی استان بوشهر در حوزه‌های کارآفرینی حضور داشتند.

نظر شما