شناسهٔ خبر: 38252 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار قم خبر داد:

واگذاری ۲۰ هزار مترمربع زمین برای ساخت بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی تخصصی قلب در قم

بیمارستان استاندار قم با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی در ایران، از احداث بیمارستان ۱۱۰ تخت خوابی تخصصی قلب در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در نشست مشترک با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده دفتر آیت‌الله العظمی سیستانی در ایران گفت: با توجه به نیاز مبرم استان قم در بخش بیمارستان‌های تخصصی و مجهز و عنایت ویژه حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی و نماینده ایشان به بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی مردم استان، در آینده نزدیک بیمارستان تخصصی قلب و عروق در قم ساخته می‌شود.

استاندار قم بلوار مرجعیت، حدفاصل بلوار آیت‌الله العظمی بروجردی و انتهای شهرک قدس را محل جانمایی این پروژه عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با تمهیدات اتخاذ شده و پیگیری‌های سریع دستگاه‌های مرتبط، شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه عظیم درمانی باشیم.

وی با بیان این که بیمارستان مذکور با حمایت و تأمین اعتبار از سوی دفتر حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی ساخته خواهد شد، افزود: این بیمارستان، با ظرفیت ۱۱۰ تختخواب، یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین بیمارستان‌های تخصصی کشور خواهد بود.

استاندار قم با تقدیر از عنایت و همراهی علما و خیرین نسبت به توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان استان قم تصریح کرد: با احداث این بیمارستان، تحول شگرفی در زمینه خدمات‌رسانی مناسب به زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل‌بیت (س) ایجاد خواهد شد.

شایان ذکر است طی تفاهم‌نامه صورت گرفته، یک قطعه زمین به مساحت بیست هزار مترمربع برای ساخت بیمارستان تخصصی قلب از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان قم به حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی جهت تأسیس این بیمارستان واگذار گردید

نظر شما