شناسهٔ خبر: 3829 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

افتتاح ۵۱ پروژه عمرانی و ۱۵ هزار واحد مسکن مهر تهران در دهه فجر

مسکن مهر شهر جدید اندیشه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح ۵۱ پروژه در حوزه "ساخت و توسعه راه‌ها"٬ "راهداری" و "فنی و اجرایی" در این استان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: همچنین ۱۵ هزار واحد مسکن مهر نیز در استان تهران تحویل متقاضیان می‌شود.

فریبرز واحدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی افزود: در حوزه مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها ۳۸ پروژه، در حوزه مدیریت راهداری ۸ پروژه و در حوزه مدیریت فنی و اجرایی پنج پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۹ میلیارد تومان در برخی شهرهای استان تهران مانند رباط کریم، شهریار، پاکدشت، قرچک، پردیس، فیروزکوه، دماوند، ری، شمیرانات، اسلامشهر، ورامین، پیشوا، تهران، قدس و ملارد تکمیل شد و این پروژها طی ایام دهه فجر به بهره برداری می‌رسند.

واحدی اظهار کرد: در شهرستان رباط کریم پروژه روکش آسفالت حصار مهتر – شهرک خانه به طول ۶.۲ کیلومتر و عرض ۶ متر، پروژه طراحی و اجرا و نصب پل‌های عابر پیاده در سه منطقه این شهرستان به نشانی روستاهای پیامبر و وهن آباد و جاده قدیم تهران – ساوه و همچنین احداث رمپ و لوپ شهرک خانه پرندک با آزاد راه تهران – ساوه انجام شده است.

وی همچنین به پروژه‌های انجام شده در شهرهای تهران و ری اشاره کرد و گفت: لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های تهران – محور امام زاده داوود (ع)، تعریض و بهسازی آزاد راه تهران - کرج قطعه اول و دوم، روکش آزادراه تهران – قم و محور قدیم تهران – قم، بهسازی و تعریض محور رباط کریم - وهن آباد - حسن آباد و بهسازی محور غنی آباد – امین آباد نمونه‌ای از پروژه‌های راهی قابل افتتاح در این استان هستند.

افتتاح ۱۵ هزار واحد مسکن مهر استان تهران در دهه فجر

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این که سهمیه استان تهران در مسکن مهر ٧٣ هزار و ۵۲۹ واحد بوده است، خاطر نشان کرد: تاکنون از این تعداد ٢٠ هزار واحد آن تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است. امسال نیز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب طی دهه فجر ١٥ هزار واحد دیگر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی در پایان به ساخت اداره مالیاتی تهران اشاره کرد و درباره ویژگی این پروژه گفت: ساختمان این اداره در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۲۷۰ متر مربع با زیر بنای هشت هزار و ۶۱ متر مربع ساخته شده که در دهه فجر امسال طی مراسمی افتتاح می‌شود./

نظر شما