شناسهٔ خبر: 38477 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت:

بهره‌برداری از باند دوم سه‌راهی کوپال – رامشیر در خوزستان

جاده باند دوم سه‌راهی کوپال - رامشیر به طول ۵ کیلومتر و با عرض ۱۱ متر با حضور غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، برای اجرای این پروژه ۵ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی و استانی صرف شده است که هدف از ساخت باند دوم سه‌راهی کوپال – رامشیر تسهیل تردد و افزایش ایمنی مسیر است.

در مراسم افتتاحیه این جاده، منوچهر رحمانی مدیرکل اداره راه و شهرسازی خوزستان، گفت: کل جاده‌هایی که از سال گذشته تاکنون زیر بار ترافیکی رفته است، ۲۷۵ کیلومتر بود که با افتتاح این ۵ کیلومتر، این رقم به ۲۸۰ کیلومتر رسید.

وی با اشاره به افتتاح ۵ کیلومتر از محور سه‌راهی کوپال – رامشیر که امروز دوبانده شده است، افزود: ادامه مسیر حدود ۲۲ کیلومتر است و مطالعات آن نیز انجام گرفته تا پس از انجام تشریفات قانونی باقی مانده این جاده را تکمیل کنیم.

رحمانی بیان کرد: در تنگناهای مالی اگر همدلی و وفاق میان بخش‌های مختلف دولت و بخش خصوصی باشد، می‌توان در این شرایط سخت بیکار نماند و کارها را جلو برد. امیدواریم امسال با حمایت‌هایی که انجام می‌گیرد بتوانیم در بخش حمل و نقل و کاهش تلفات جاده‌ای عملکرد مناسبی داشته باشیم.

نظر شما