شناسهٔ خبر: 3859 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مهرآبادی خبر داد:

واگذاری ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در سال جاری/ پروژه‌ مسکن مهر زنجان سال ۹۴ بسته می‌شود

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه امسال ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار می‌شود گفت: تا پایان سال ۹۴ بیش از ۹۰ درصد واحدهای مسکن مهر واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، احمد اصغری مهر آبادی، روز چهارشنبه هشتم دی ماه با حضور در شهر زنجان، از آخرین تغییرات و پيشرفت‌ها در پروژه مسكن مهر این شهر بازدید کرد.

وی پس از این بازدید در جلسه شورای مسکن استان حضور یافت و با اشاره به اینکه امسال ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار می‌شود گفت: تا پایان سال ۹۴ بیش از ۹۰ درصد واحدهای مسکن مهر واگذار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ۳۵۰ هزار واحد مسکونی در دولت یازدهم افتتاح شده است ابراز کرد: واگذاری واحدها در سه مرحله انجام می‌شود و تنها ۱۰ درصد پروژه‌ها هستند که تکمیل آن‌ها به سال ۹۵ موکول می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر بیان کرد: استان زنجان در زمره استان‌هایی قرار دارد که تا پایان شهریور سال ۹۴ پروژه مسکن مهر آن به اتمام می‌رسد. تا پایان کار مسکن مهر در زنجان زمان زیادی باقی نمانده و خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه در زنجان وجود ندارد./

نظر شما