شناسهٔ خبر: 38694 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

مشابه زیرگذر ۱۵ خرداد در دولت قبل ۳ سال طول كشيد در اين دولت ۶ ماه/ تشريح مزايای زيرگذر ۱۵ خرداد

آخوندی درجمع وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت پروژه زیرگذر ۱۵ خرداد در مدت ۶ ماه بیان داشت: بنا به گفته دست‌اندركاران راه‌آهن اگر این پروژه در دولت دهم انجام می‌شد ۳ سال به طول می‌انجامید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی در حاشیه بازدید از زیرگذر ۱۵ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منطقه جنوب غرب و جنوب شرق تهران به لحاظ جمعیت و ترافیك از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از این رو هدفی كه بنده طی این مدت ترغیب كرده و می‌كنم اتصال ریلی مردم منطقه به مركز تهران است.

وی افزود: خوشبختانه این پروژه انجام شده و خطوط سوم و چهارم راه‌آهن نیز در دست اجرا قرار دارد تا اتصال گرمسار-ورامین-پاكدشت به سمت تهران برقرار شود.

آخوندی پروژه زیرگذر ۱۵ خرداد را یكی از پروژه‌های مهم خواند و گفت: ۴ خط گرم راه‌آهن مانند تهران-مشهد هر ۱۰ دقیقه یكبار از روی آن عبور می‌كنند و در بخش جاده‌ای نیز پروژه در مرحله نهایی قرار دارد و هم‌اكنون در حال تهیه مقدمات آسفالت آن هستیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح كرد: سرعت اجرای این پروژه اقدام بسیار بزرگی محسوب می‌شود زیرا به قول مسئولان راه‌آهن اجرای چنین پروژه‌ای اگر در دوره قبل انجام می‌گرفت، ۳ سال به طول می‌انجامید.

وی با اشاره به زمان تحویل پروژه تاكید كرد: نمی‌خواهم به مردم قول واهی دهم لذا این پروژه سر موعد افتتاح می‌شود و مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان كرد: زیرگذر ۱۵ خرداد برای مردم ورامین، شركت راه‌آهن، حوزه شهری و ارتقای ایمنی و حوزه ریلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

نظر شما