شناسهٔ خبر: 38707 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی انجام شد:

بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

جلسه دیدارهای صمیمانه به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان به همراه کارکنان به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی با مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری آذربایجان‌غربی، مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی استان، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه و رئیس روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی استان دیدار کردند.

ناصر ناصری قامت در این دیدارها اشاره کوتاهی به عملکرد روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرد و گفت: چهارچوب عملکرد روابط عمومی این اداره کل در فعالیت‌های ارتباطات رسانه‌ای، فعالیت‌های انتشاراتی، تبلیغاتی، سمعی و بصری، فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی و روابط عمومی الکترونیک تقسیم‌بندی شده است.

وی، بارزترین شاخص عملکردی اداره روابط عمومی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ساخت کلیپ‌های کوتاه و تدوین فیلم توسط کارشناسان روابط عمومی و بهره‌گیری از امکانات داخلی عنوان کرد و گفت: این در حالی است که در سال‌های گذشته هزینه‌های کلانی برای تهیه و تدوین فیلم‌های مناسبتی اختصاص می‌یافت.

رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان غربی، گسترش استفاده از فناوری‌ها و پرورش خلاقیت و نوآوری را در عرصه فعالیت‌های روابط عمومی از اهداف این مجموعه بیان کرد.

نظر شما