شناسهٔ خبر: 39007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راه و شهرسازی زاوه اعلام کرد:

انعقاد قرارداد احداث ۲۳ کیلومتر راه روستایی در خراسان رضوی

آسفالت کردن راه روستایی سرپرست اداره راه و شهرسازی زاوه خراسان رضوی از انعقاد قرارداد احداث ۲۳ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مرتضی رضازاده با اعلام این خبر افزود: شهرستان زاوه از جمله مناطق استان خراسان رضوی است که با حجم بالای روستاهای محروم مواجه است و تا پیش از این حدود ۸۵ درصد روستاهای این شهرستان از راه آسفالته مناسب بهره‌مند بودند.

وی اضافه کرد: با تلاش مجموعه راه و شهرسازی در دولت یازدهم و افتتاح چندین راه آسفالته روستایی در این شهرستان درصد بهره‌مندی روستاهای زاوه از راه مناسب هر روز بالا می‌رود تا اینکه در ادامه فعالیت دولت یازدهم در قالب چند پروژه، شاهد بهره‌مندی ۹۶.۰۵ درصدی روستاهای این شهرستان از راه مناسب آسفالته هستیم.

سرپرست اداره راه و شهرسازی زاوه با اعلام خبر انعقاد قرارداد ساخت ۲۳ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان بیان کرد: این قرارداد در قالب احداث چند پروژه راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال منعقد شده که  بر اساس آن، در مجموع ۱۰ روستا با بیش از ۸۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۲۷۰۰ نفر از راه روستایی آسفالته بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: با احداث این حجم راه آسفالته روستایی تمامی روستاهای شهرستان زاوه از راه آسفالته و مناسب بهره‌مند خواهند شد و درصد برخورداری این شهرستان در راه روستایی به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

نظر شما