شناسهٔ خبر: 39027 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر كل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن اعلام كرد:

تجاری سازی و افزايش بهره‌وری اولويت اول راه‌آهن

قطار در بندر مدیر كل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن از برنامه حمل روزانه ۱۵۶ هزار تن بار داخلی در راه آهن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مرتضی علی احمدی مدیر كل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن در چهارمین جلسه كارگروه نشست بازرگانان مناطق راه آهن به اصلاح رفتار سازمانی تمامی مشاغل و شاغلان سازمانی با رویكرد تجاری سازی و ارائه خدمت سریع و رفع نیازهای منعكس شده به واحدهای داخلی تاكید كرد.

وی افزود: تمامی واحدای داخلی اداره بازرگانی بازاریابی در همه زمینه های فناوری، زیر ساخت ها، ناوگان كه جایگاه ارتباطی با مشتری از بعد سازمانی دارند بایستی در تحقق ماموریت سازمان یعنی حمل بار و رضایت مشتری اقدامات لازم را انجام دهند.

احمدی اظهار داشت: برنامه حمل روزانه ۱۵۶ هزار تن بار داخلی و بر حسب تن – كیلومتر معادل ۱۱۱ میلیون تن – كیلومتر برای راه آهن هدف گذاری شده است.

در ادامه ابراهیم اقبالی بر نقش و جایگاه راه آهن شرق تاكید كرد و گفت: راه آهن شرق ظرفیت بالقوه ای را در منطقه و تحقق حمل بار دارد بطوریكه تا چند سال آینده براساس توسعه زیر ساخت ها و تجهیزات منطقه ظرفیت حمل بارهای ریل پسند تا حدود ۲۲.۵ میلیون تن پیش بینی شده است.

گفتنی است؛ چهارمین جلسه كارگروه نشست بازرگانان مناطق راه آهن به میزبانی اداره كل راه آهن شرق در شهر سنگان با هدف ارزیابی عملكرد حمل و نقل بار ریلی ، تبیین برنامه سال ۹۶ حمل بار داخلی (معادل ۵۷ میلیون تن یا ۴۰.۷ میلیارد تن- كیلومتر) با ایجاد پیوستگی و هم افزایی بیش از پیش ذی نفعان حمل و نقل ریلی و ارائه راهكارهای بهبود از طریق افزایش بهره وری برگزار شد

لازم به ذكر است؛ شعار اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال در این نشست توسط بازرگانان مناطق افزایش بهره وری و بهبود فرایند تخلیه و بارگیری در مبادی و مقاصد با نظارت و كنترل مستمر در دستور كار قرار گرفت.

نظر شما