شناسهٔ خبر: 39062 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

آسفالت بیش از ۱۸.۷ کیلومتر راه روستایی در ۵ شهرستان خراسان رضوی

راه روستایی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از آسفالت بیش از ۱۸.۷ کیلومتر راه روستایی در ۵ شهرستان استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمد پارسا با اعلام این خبر افزود: با توجه به سیاست‌های دولت در توسعه راه‌های آسفالته و مناسب روستایی در تمامی نقاط کشور و نگاه ویژه به مناطق محروم، اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در ساخت راه مناسب برای تمامی روستاها، از ابتدای امسال پروژه‌های مختلفی را اجرا و آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا در شهرستان‌های مشهد مقدس، نیشابور، سبزوار، چناران و بجستان چند پروژه راه روستایی به طول بیش از ۱۸.۷ کیلومتر انجام یا آغاز شده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: بر همین اساس، راه روستایی گروه به طول ۲ کیلومتر و روستای ارداک به طول ۱.۲ کیلومتر در شهرستان چناران، راه روستایی کامه – هلالی در شهرستان بجستان به طول ۱.۸ کیلومتر، راه روستایی چلقی – کلاته سیدا به طول ۳ کیلومتر و راه روستای اردولوک به طول یک کیلومتر در شهرستان مشهد، آسفالت و بهسازی شده است.

وی افزود: همچنین راه روستایی عبیرآباد – کاریز صباح به طول ۱.۲ کیلومتر و راه بوژان – دربهشت به طول ۲ کیلومتر در شهرستان نیشابور، راه تندک – مج به طول ۴ کیلومتر در بخش ششتمد شهرستان سبزوار و مسیر روستایی دلبر – شاره در بخش مرکزی شهرستان سبزوار به طول ۱.۵ کیلومتر احداث و آسفالت شده است، همچنین راه روستایی جاده اصلی – کلاته سادات به طول ۸ کیلومتر زیرسازی و آماده شده که یک کیلومتر آن آسفالت شده و باقی راه نیز پس از تأمین قیر مورد نیاز، آسفالت می‌گردد.

پارسا گفت: با اجرای این پروژه‌ها، حدود ۱۱۵۰ خانوار روستایی استان خراسان رضوی در روستاهایی که در پروژه‌های مذکور آسفالت شد، از راه مناسب و آسفالته بهره‌مند شده‌اند.

نظر شما