شناسهٔ خبر: 39099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتصاب اعضای هیئت‌علمی برنامه‌های علمی و پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین

مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین طی حکمی اعضای هیئت‌علمی این اداره کل را با هدف پیشبرد برنامه‌های علمی و پژوهشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در این حوزه منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی طی حکمی سیامک پزشکی فر، کیوان واحدی، حمیدرضا نجفی، محمدرضا فلاح نوری، مجید فرجی پور، رافع ناصری فر و سعید کبیری را به عنوان اعضای هیئت‌علمی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین منصوب کرد.

در بخش‌هایی از این حکم آمده است: جنابعالی با توجه به تجارب ارزنده‌تان در حوزه‌های علمی و پژوهشی و همچنین با توجه به وظایف این اداره کل در بخش‌های مختلف فنی و مهندسی و ارتقای سطح علمی و تخصصی به عنوان اعضای هیئت‌علمی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین منصوب می‌شوید.

بنابراین ضرورت دارد تا با هماهنگی و تعامل با سایر اعضا در جهت برنامه‌ریزی منظم و هدفمند نشست‌ها و همایش‌های علمی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود اداره کل و به کار بردن نظریات افراد متخصص در امور علمی، بستر مناسبی برای برنامه‌های علمی و پژوهشی این اداره کل فراهم آورید.

گفتنی است هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها در سطوح ملی و استانی جهت ارتقای سطح علمی پرسنل، ایجاد زمینه حضور فعال در سمینارها و همایش‌های علمی و در صورت نیاز ارائه مقاله و همچنین بررسی درخواست‌های حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه‌های مختلف اداره کل نیز از دیگر موارد ابلاغ شده به این اعضا است.

نظر شما