شناسهٔ خبر: 39144 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد:

آخرین وضعیت نشست و برخاست و تاخیرهای پروازی در فرودگاه‌های کشور/ انجام ۵هزار و ۹۰۸ پرواز در فرودگاه مهرآباد در فروردین امسال/ آسمان رکورددار تاخیر در بین ۱۶ ایرلاین

تاخیر در پرواز در فرودین ماه سال ۹۶ در مجموع ۱۶ شرکت هوایی ۵ هزار و ۹۰۸ پرواز در مسیرهای داخلی از طریق فرودگاه مهرآباد انجام دادند که ۴۸.۵ درصد آن با تاخیر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در این ماه از ۵ هزار ۹۰۸ پرواز هوایی در مسیرهای داخلی در فرودگاه مهرآباد تهران ۳ هزار و ۲۹ پرواز آن به موقع انجام شده و ۲ هزار و ۸۷۹ پرواز با تاخیر مهرآباد را به مقصد خود ترک کرده اند.

در فروردین ماه امسال شرکت هواپیمایی آسمان با ۹۵۴ مورد بیشترین پرواز را در مسیرهای داخلی از طریق فرودگاه مهرآباد انجام داد که ۴۲۳ پرواز آن به موقع و ۵۳۱ پرواز با این شرکت با تاخیر انجام شده است.

همچنین در این ماه تعداد پروازهای هوایی شرکت هواپیمای ماهان از فرودگاه مهرآباد ۶۶۲ مورد بود که ۳۹۲ پرواز آن به موقع و ۲۷۹ پرواز آن با تاخیر مهرآباد را ترک کرده است.

در مدت یاد شده شرکت هوایی آتا ایر موفق شد ۶۱۶ پرواز را از مهرآباد انجام شدهد که ۲۷۳ مورد آن به موقع و ۳۴۳ مورد آن با تاخیر بوده و شرکت هوایی ایران ایر نیز در این ماه ۶۰۸ پرواز انجام داد که ۲۲۸ پرواز آن به موقع و ۳۸۰ مورد آن با تاخیر انجام شده است.

بر اساس این گزارش، در فروردین ماه ۹۶ شرکت هوایی زاگرس ایر در مجموع ۴۸۶ پرواز را از طریق مهرآباد انجام داد که ۲۵۸ مورد آن به موقع و ۲۲۸ مورد آن با تاخیر بوده است، ضمن این که شرکت هوایی کاسپین در این ماه ۴۳۶ پرواز از مهرآباد داشته که ۲۱۶ مورد آن به موقع و ۲۲۰ پرواز آن با تاخیر انجام شده است.

شرکت هوایی کیش ایر در فروردین ماه امسال در مجموع ۴۰۲ پرواز از مهرآباد انجام داد که ۲۷۶ مورد آن به موقع و ۱۲۶ مورد آن با تاخیر بوده است در این ماه شرکت هوایی قشم ایر نیز در مجموع ۴۰۱ پرواز از طریق مهرآباد انجام داد که ۲۶۷ مورد آن به موقع و ۱۳۴ پرواز آن با تاخیر به مقاصد خود پرواز کردند.

هواپیمایی تابان نیز در این ماه ۳۸۳ پرواز از مهرآباد انجام داد که ۱۸۳ مورد آن به موقع و ۲۰۰ پرواز آن با تاخیر بوده است و شرکت هوایی ایران ایر تور در این ماه ۲۵۰ پرواز انجام داد که ۱۷۶ مورد آن با تاخیر و ۷۴ مورد آن به موقع بوده است.

در فروردین ماه امسال شرکت هوایی نفت ایر ۲۳۳ پرواز از مهرآباد انجام داد که ۱۰۴ مورد آن با تاخیر و ۱۲۹ پرواز آن به موقع بوده و شرکت هوایی معراج ایر در این ماه از مهرآباد ۱۵۵ پرواز انجام داد که ۱۰۹ مورد آن به موقع و ۴۶ پرواز آن مهرآباد را با تاخیر ترک کرده است.

در نخستین ماه امسال شرکت جدید هوایی سپهران، در مجموع ۱۲۴ پرواز را از مهرآباد انجام داد که ۱۰۵ مورد آن به موقع و ۱۹ پرواز آن با تاخیر انجام شده است.

در این ماه شرکت اترک ایر در مجموع ۹۶ پرواز از مهرآباد داشته که ۲۹ مورد آن به موقع و ۶۷ مورد آن با تاخیر انجام شده و شرکت هوایی ساها در این ماه ۸۶ پرواز در مسیرهای داخلی انجام داد که ۳۲ مورد آن تاخیر داشته و ۵۴ مورد آن با تاخیر انجام شده است.

در نخستین ماه امسال شرکت هوایی پویا در مجموع توانست ۱۶ پرواز را از فرودگاه مهرآباد انجام دهد که ۱۳ پرواز آن به موقع انجام شده و ۳ مورد آن با تاخیر فرودگاه مهرآباد را ترک کرده است.

نظر شما