شناسهٔ خبر: 3925 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه و شهرسازی کرمانشاه در دهه فجر - 1

جزئیات پنج پروژه مدیریت‌ فنی و اجرایی استان کرمانشاه آماده افتتاح در دهه فجر

نقشه استان کرمانشاه مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به پنج پروژه‌ای که در این حوزه آماده بهره‌برداری هستند گفت: ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه اجرای این پروژه‌ها شد.

واحد امیری در گفتگو با خبرنگار وزارت راه و شهرسازی درباره پروژه‌های آماده افتتاح حوزه مدیریت فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در دهه فجر گفت: مرکز بهداشتی شهرک امام (ره) شهرستان کرمانشاه به زیربنای ۲ هزار و ۱۴۲ متر مربع با اعتبار هزینه شده ۲۲ هزار میلیون ریال آماده تحویل است٬ این پروژه به سفارش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ساخته شده است و پس از تجهیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: سوله مسافری بازارچه مرزی سومار نیز به مساحت ۶۵۰ متر مربع با اعتبار هزینه شده ۴ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال با بخش‌هایی همچون بازرسی٬ بررسی گذرنامه٬ حج و زیارت٬ ریاست جمهوری٬ گمرک٬ قرنطینه و بانک تکمیل شد تا کلیه مراحل ورود و خروج  تجار و زائران در این محل انجام شود.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به تمام شدن مراحل ساخت پاسگاه نیروی انتظامی حوزه شمالی شهرستان اسلام آباد غرب به مساحت ۴۳۰ متر مربع با اعتبار هزینه شده ۴ هزار میلیون ریال اظهار کرد: درخواست و نقشه ساخت این پروژه را ناجا به اداره کل راه و شهرسازی استان داده است.

وی با بیان اینکه ساختمان کانون پرورش فکری اسلام آباد غرب به مساحت ۵۲۵ متر مربع با اعتبار هزینه شده ۴ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال نیز آماده بهره‌برداری است ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نقشه این پروژه را طراحی کرد و برای پروژه فضای اداری٬ سالن‌های قصه‌گویی٬ اجتماعات و نمایشگاه٬ کلاس‌های آموزشی و محوطه باز درنظر گرفت.

امیری با بیان اینکه بازسازی و بهسازی سالن پروازهای خارجی و حجاج فرودگاه کرمانشاه نیز پایان یافت یادآور شد: در محل این سالن واحد ترانزیت٬ انتظامات٬ واحد گذرنامه٬ ریاست‌جمهوری٬ گمرک٬ بانک٬ بازرسی٬ نمازخانه و سرویس بهداشتی تعبیه شد./

نظر شما