شناسهٔ خبر: 3929 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه و شهرسازی مازندران در دهه فجر -۳

بهره‌برداری از ۱۵۶ پروژه راه‌سازی و ۱۰ هزار واحد مسكن مهر مازندران در دهه فجر

نقشه استان مازندران مديران كل راه و شهرسازي مازندران از بهره‌برداری از ۱۰هزار واحد مسکن مهر و ۱۵۶پروژه راه‌سازی و راهداری در راه‌هاي اصلي، فرعي و روستايي مازندران با اعتباري بالغ بر ۷۲۳ ميليارد ریال در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

حيدر نوروزي در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: فعاليت‌هاي بي‌شماري در بخش حمل و نقل جاده‌اي استان ایجاد شده که به ويژه دولت يازدهم امكانات گسترده‌اي را براي توسعه این بخش‌ها در استان به وجود آورده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره پروژه‌هاي راه‌سازي اين اداره‌كل اظهار کرد: در دهه فجر، چهار پروژه تعريض و آسفالت محورهاي اصلي استان از جمله محورهای ارتباطي كندوان، قائمشهر، كياكلا و شهيد صالحي بابل با اعتباري بالغ بر ۱۶۴ ميليارد ريال به بهره‌برداري مي‌رسند. همچنین روكش آسفالت محورهاي بابل ـ آمل، تنكابن ـ نشتارود، كلوده ـ وليسده و محور نور ـ چمستان ـ آمل از جمله پروژه‌هاي افتتاحي اين اداره در ايام دهه فجر است.

راه روستایی

وي گفت: ۱۳۴ پروژه نیز در قالب بهسازي و آسفالت راه‌هاي روستايي از جمله محور روستايي "پوروا" در شهرستان نكا، "اوزكلا" در شهرستان نور، "كترا" در شهرستان تنكابن و "كركاس" در شهرستان عباس‌آباد در اين ايام به بهره‌برداري مي‌رسد.

مسکن مهر

نوروزي يادآور شد: افتتاح بيش از ۱۰هزار واحد مسكن مهر در مازندران نیز در دهه فجر صورت می گیرد.

نظر شما