شناسهٔ خبر: 3940 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه و شهرسازی مازندران در دهه فجر - ۱

آغاز پرواز دبی - ساری از ۲۱ بهمن ماه/ افتتاح دو پروژه فرودگاه نوشهر در دهه فجر

هواپیمایی ایران ایر مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به دو پروژه‌ قابل افتتاح فرودگاه نوشهر در دهه فجر گفت: اعتبار هزینه شده برای این دو پروژه 6 میلیارد تومان است.

موسی مشاء‌زمینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پروژه‌های قابل افتتاح در ایام دهه فجر امسال را بهره‌برداری از دستگاه کمک‌ناوبری که در هر شرایط آب و هوایی و دید کم به خلبان اجازه نشاندن هواپیما را می‌دهد و افتتاح سالن ترانزیت فرودگاه نوشهر به مساحت هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: اجرای این دو پروژه در مجموع ۶ میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افتتاح باند بتنی فرودگاه رامسر دومین باند بتنی کشور به طول ۲هزار و ۷۰۰ متر را از دیگر پروژه‌های فرودگاهی مازندران معرفی و اظهار کرد: در حال حاضر ساخت این باند ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تأکید کرد: البته پروژه سالن مستقبلین فرودگاه ساری با مساحت ۶هزار متر مربع در تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مشاء‌زمینی با اشاره به آغاز پرواز دبی - ساری از ۲۱ بهمن ماه ادامه داد: با نشستن نخستین هواپیمای مسافری این مسیر که از دبی عازم ساری است، از این پس روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته هواپیماهای فعال در این خط پروازی مسافران را به مقاصد ساری و دبی جابه‌جا می‌کنند./

نظر شما