شناسهٔ خبر: 3946 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه و شهرسازی چهارمحال بختياري در دهه فجر -۱

پايان اصلاح نقطه‌حادثه‌خیز سه‌ راهی شیخ‌شبان در چهارمحال و بختياری همزمان با دهه فجر

جاده - سه راهی مدیر راهداری اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان چهار محال و بختیاری با اشاره به ایمن سازی نقطه حادثه‌خیز سه‌راهی شیخ‌شبان در محور بن- شیخ‌شبان گفت: با تکمیل عملیات اجرایی مراسم افتتاحیه پروژه در دهه فجر برگزار می‌شود.

شهرام ندیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی در تشریح پروژه‌های آماده افتتاح حوزه راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در دهه فجر گفت: سه‌راهی شیخ‌شبان در محور بن-شیخ‌شبان با احداث یک میدان و ساخت رمپ و تعریض مسیر اصلاح شد.

وی افزود: مسیر بن-شیخ‌شبان قطعه‌ای از محور بندر-بندر است که استان‌های اراک٬ اصفهان٬ چهارمحال و بختیاری و خوزستان را به هم متصل می‌کند البته این محور هنوز به طور رسمی افتتاح نشده‌ است.

مدیر راهداری اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان چهار محال و بختیاری یادآور شد: سه راهی شیخ‌شبان جزء ۶۰ نقطه حادثه خیز شناسایی شده در کشور بود بر همین اساس ایمن‌سازی شد تا از وقوع حوادث رانندگی در آن پیشگیری شود.

وی با اشاره به ساخت کارخانه سیمان شهرکرد ادامه داد: ساخت این کارخانه تردد در محور بن-شیخ‌شبان را افزایش داد که این مسئله آمار تصادفات را بالا برد. تا پیش از ایمنی‌سازی محور ۵۰ درصد حوادث مربوط به خودروهای محلی و ۵۰ درصد سوانح مربوط به کامیون‌های حمل سیمان بود. /

نظر شما