شناسهٔ خبر: 39542 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

مرکز مدیریت راه‌های گلستان رتبه دوم کشوری در بخش ITS کسب کرد

جاده مرکز مدیریت راه‌های استان گلستان توانست در اردیبهشت‌ماه امسال از نظر شاخص‌های ITS (سیستم حمل و نقل هوشمند جاده‌ای) رتبه دوم کشور را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، سید علی حسینی معاون فنی، ایمنی و بهره‌برداری اداره کل در این باره توضیح داد: اداره مدیریت راه‌های استان با ارائه اطلاعات دقیق و کامل به کاربران جاده‌ای، پلیس‌راه و در مجموع با کارکرد منظم و سیستماتیک در حمل و نقل هوشمند جاده‌ای توانست در اردیبهشت‌ماه امسال به این رتبه در سطح کشور دست یابد.

به گفته وی، افزایش ضریب ایمنی جاده‌ای و به تبع آن کاهش تلفات، از نتایج کارکرد سیستماتیک و دقیق اداره مدیریت راه‌های استان در ماه گذشته بوده است.

وی ادامه داد: اداره مدیریت راه‌های استان، این موفقیت را بر اساس ارزیابی‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور کسب کرد.

حسینی افزود: اداره مدیریت راه‌های استان همچنین توانست در سه‌ماهه منتهی به اردیبهشت ماه امسال نیز رتبه چهارم کشور را در این زمینه کسب کند.

وی اضافه کرد: سیستم حمل و نقل جاده‌ای هوشمند بر اساس عملکرد ۴۴ دستگاه تردد شمار، ۱۷ دوربین نظارت تصویری، یک دستگاه توزین در حال حرکت، دوربین‌های ثبت تخلف سرعت، ثبت سوانح و وقایع، تلفن ۱۴۱ و تابلوهای ترافیک نما و پیام‌های متغیر به این رتبه دست یافته است.

نظر شما