شناسهٔ خبر: 39586 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات برگزاری اولین جلسه هیات چهارنفره قانون نظام‌مهندسی استان گلستان در سال ۹۶

جلسه سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری اولین جلسه هیات چهارنفره موضوع قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان در روز گذشته در محل سالن اجتماعات معاونت امور عمرانی استانداری گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، اسدالله پناه یزدان گفت: این جلسه باهدف بررسی پیشنهاد‌های سازمان نظام‌مهندسی استان برای ارائه خدمات مهندسی در سال ۹۶ برگزار شد که پس از بحث و تبادل و نظر در این جلسه تعرفه پیشنهادی خدمات مهندسین شهرسازی و نقشه‌برداری مصوب شد.

پناه یزدان ادامه داد: در این جلسه بررسی سطح‌بندی پیشنهادی برای شهرهای استان برای اعمال تعرفه‌ها انجام گرفت و اظهار امیدواری کرد به‌زودی تعرفه‌های مصوب ابلاغ خواهد شد.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل ادامه داد: تعرفه پیشنهادی نظارت برساختمان خارج از محدوده قانونی شهرها، شناسایی فنی و ملکی و تعرفه دیگر خدمات مهندسی در سال ۹۶ موضوعاتی است که در جلسه هفته آینده هیات چهارنفره استان بررسی خواهد شد.

جلسه هیات چهارنفره موضوع نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان متشکل از معاون امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار مرکز استان و رئیس سازمان نظام‌مهندسی استان گلستان است.

نظر شما