شناسهٔ خبر: 3960 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه و شهرسازی چهارمحال و بختياری در دهه فجر -3

فرهنگسراي بزرگ شهركرد و ساختمان نیروی انتظامی منظریه شهرکرد آماده بهره برداری در دهه فجر شدند

نقشه استان چهارمحال و بختیاری مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۵ پروژه فنی‌واجرایی در دهه فجر آماده بهره‌برداری هستند گفت: دو پروژه نیز در همین ایام کلنگ‌زنی می‌شوند.

کامران رهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح پروژه‌های آماده افتتاح حوزه فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در دهه فجر گفت: ۵ پروژه با اعتبار ۱۷۴ میلیارد ریال در شهرستان‌های شهرکرد٬ فرادنبه٬ لردگان و کوهرنگ تکمیل و آماده بهره‌برداری شدند ۲ پروژه نیز در همین ایام کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی درباره فرهنگسراي بزرگ شهركرد اظهار کرد: این پروژه در سال ۸۳ به درخواست به درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کلنگ‌زنی شد و برای احداث آن ۱۴ میلیارد تومان اختصاص یافت. فرهنگسرای شهرکرد به زیربنای ۱۰ هزار مترمربع هم اکنون در حال تجهیز است و سالن اجتماعات٬ آمفی‌تئاتر٬ نمایشگاه٬ نگارستان٬ ۳ کلاس آموزشی و ۳ کلاس کارگاهی دارد.

مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به پایان عملیات احداث ساختمان نیروی انتظامی منظریه شهرستان شهرکرد یادآور شد: ناجا درخواست اجرای این پروژه را داد٬ سال ۹۰ کار ساخت آن آغاز شد و اکنون آماده تحویل است. ساختمان نیروی انتظامی منظریه با ۳۵۰ متر مربع زیربنا و ۲ هزار متر مربع محوطه و دیوارکشی اسلحه‌خانه٬ بازداشتگاه٬ آسایشگاه٬ اتاق اداری و غذاخوری دارد.

وی افزود: سالن تیراندازی لردگان سال ۹۰ به درخواست اداره کل تربیت‌بدنی وقت کلنگ‌زنی شد و هم اکنون قسمت اداری پروژه تکمیل است و ۳ سالن تیراندازی ۳۰ متری٬ ۵۰ متری و ۱۰۰ متری آن ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رهی سالن بحران چند منظوره فرادنبه را نیز آماده تحویل خواند و ادامه داد: این پروژه به زیربنای ۸۰۰ مترمربع با اعتبارات مربوط به مدیریت بحران ساخته شد و دارای قسمت اداری٬ سالن چندمنظوره٬ اورژانس و اتاق مدیریت بحران است. از سالن چند منظوره آن به تناسب ایام می‌توان برای بهره‌برداری ورزشی٬ انبار کالاهای ضروری٬ بیمارستان موقت یا اسکان موقت استفاده کرد.

وی افزود: کار احداث فرهنگسراي چلگرد شهرستان کوهرنگ نیز با زیربنای  ۶۰۰ متر مربع به درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۸۹ آغاز شد و اکنون قسمت اداری آن تکمیل است اما عملیات ساخت در سایر قسمت‌ها همچون آمفی تئاتر٬ کلاس‌های آموزشی و کارگاهی ادامه دارد.

مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شوند گفت:‌ ساختمان فرمانداری بن در ۲ طبقه به زیربنای ۱۴۰۰ متر مربع و ساختمان سازمان دارایی شهرستان سامان به زیربنای ۴۰۰ متر مربع در یک طبقه احداث می‌شوند./

نظر شما