شناسهٔ خبر: 39855 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد؛

تحویل منطقه یک آزادراه تهران- شمال قبل از پایان سال ۹۶/ به دلیل رانش‌های بسیار مجبور به تغییر مسیر شدیم

محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان از تکمیل شدن منطقه یک ازادراه تهران- شمال پیش از پایان سال ۹۶ خبر داد و به خاطر تاخیر چندماه در افتتاح این منطقه از آزاد راه تهران- شمال از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد سعیدی‌کیا در حاشیه بازدید معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی از منطقه یک آزادراه تهران- شمال و همزمان مراسم آغاز عملیات اجرایی منطقه دو این آزادراه، اظهار داشت: به دلیل سرمای شدید و کاهش دما به منفی ۲۰ درجه سانتیگراد در زمستان سال گذشته به آب و مصالح گرم برای ادامه ساخت این پروژه نیاز داشتیم.

وی افزود: به دلیل، رانش‌های بسیار جدی در مسیر این آزاد راه که بر اثر آن بخشی از کوه جابه جا شد، ما مجبور به تغییر مسیر شدیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به مسیرآرایی (معماری راه) آزادراه تهران- شمال، بیان کرد: برای مسیرآرایی این پروژه که اولین بار در کشور اجرا می‌شود از یک مشاور خارجی برای مسائل فنی و طراحی مبلمان مسیر بهره جستیم.

سعیدی‌کیا در ادامه بیان داشت: به دلیل تاخیر چندماهه در افتتاح منطقه یک آزاد راه تهران- شمال از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: این پروژه از دومین سال دولت یازدهم به طور جدی در دست اجرا قرار گرفت و خوشبختانه امروز به ماه‌های پایانی اتمام پروژه نزدیک شده‌ایم.

رئیس بنیادمستضفعان با اشاره به شروع علمیات اجرایی منطقه دو این آزادراه خاطرنشان کرد: دستور ساخت منطقه ۲ توسط معاون‌اول رئیس‌جمهوری صادر شد و منطقه سوم نیز تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود. همچنین، منطقه یک این ازاد راه نیز تا بیش از پایان سال ۹۶ تکمیل و تحویل داده می‌شود. /

نظر شما