شناسهٔ خبر: 3988 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

راه و شهرسازی استان مرکزی در دهه فجر - ۱

افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر استان مرکزی در دهه فجر

مسکن مهر استان مرکزی مدیر مسکن و ساختمان استان مرکزی از افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر استان مرکزی در دهه فجر خبر داد و گفت: هشت هزار واحد مسکن مهر دیگر نیز تا پایان امسال تحویل صاحبان‌شان می‌شود.

مجید شارقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره پروژه‌های مسکنی استان مرکزی گفت: حدود ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در استان مرکزی وجود دارد که حدود ۸ هزار واحد هنوز به مرحله افتتاح نرسیده‌اند اما اغلب آن‌ها مراحل احداث‌شان به پایان رسیده و تا پایان سال ۹۳ افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال ۲ هزار و ۱۲۱ واحد مسکونی مهر افتتاح می‌شود، از این تعداد ۵۰۱ واحد به شهر مهاجران و یک هزار و ۶۲۰ واحد به شهر ساوه اختصاص دارد. واحدهای مسکونی مهاجران به همت مسکن بسیجیان و واحدهای مسکن شهر ساوه توسط تعدادی از تعاونی‌ها در قالب یک مجموعه ساخته شده است.

مدیر مسکن و ساختمان استان مرکزی یادآور شد: تا پایان امسال ۸ هزار واحد مسکن مهر دیگر افتتاح می‌شود و تنها حدود ۱۲۰۰ واحد مسکونی که از استانداردهای شیوه‌نامه طرح مسکن مهر بی‌بهره بودند، باقی می‌ماند و آن‌ها نیز تا نیمه نخست سال ۱۳۹۴ به صاحبانشان تحویل می‌شوند. /

برچسب‌ها:

نظر شما