شناسهٔ خبر: 39924 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید از محور مارگون صورت گرفت:

تدبیر ویژه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد جهت عریض کردن محور ارتباطی مارگون

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از محور ارتباطی مارگون بازدید و دستوراتی را در خصوص عریض کردن این محور ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی علیمردانی در حاشیه این بازدید گفت: یکی از اهداف راه و شهرسازی ارتقاء ایمنی محورها جهت تأمین سلامت کاربران جاده‌ای است.

علیمردانی با اشاره به اینکه بخش مارگون با وجود جنگل‌های انبوه و طبیعت دیدنی همواره یکی از نقاط مستعد جهت جذب گردشگر محسوب می‌گردد و این در حالی است که می‌توان با ایجاد راه‌های ایمن و مناسب، گردشگران زیادی را جذب منطقه کرد، افزود: روکش آسفالت، بهسازی و توسعه راه‌ها در کنار ایمنی از اهداف کاری مجموعه راه و شهرسازی است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری بنام اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال، مجموعه راه و شهرسازی استان بر این شدند تا با وجود خط تولید کارخانه سیمان مارگون در منطقه در راستای شعار سال در خصوص عریض شدن محور ارتباطی مارگون تدابیر ویژه در نظر گیرند.

علیمردانی با اشاره به اینکه این محور در حال حاضر یک محور ارتباطی روستایی و قدیمی است جوابگوی بار ترافیکی موجود نیست، گفت: کاهش تصادفات جاده‌ای و ایجاد زیرساخت مناسب برای کارخانه سیمان مارگون از جمله اهداف اجرایی این پروژه است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این اداره کل در تلاش است تا با تخصیص اعتبار مناسب عملیات تعریض محور مذکور را هر چه سریع‌تر در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی یادآور شد: یکی از راهکارهای برون‌رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که در دولت یازدهم عنایت ویژه‌ای به این مهم شده است.

نظر شما