شناسهٔ خبر: 3996 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه و شهرسازی همدان در دهه فجر ؛

۵۵۰۰ واحد مسکن مهر آماده تحویل به شهروندان همدانی در دهه فجر

مسکن مهر همدان مدیر مسکن و ساختمان همدان با بیان اینکه حدود پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: ۱۲۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده و روستایی استان همدان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین جلالیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: استان همدان برای دهه فجر امسال حدود پنج هزار و ۱۰۰ واحد مسکن مهر ویژه شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر را آماده افتتاح دارد. همچنین در این مدت ۴۰۰ واحد مسکن مهر در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر مسکن و ساختمان همدان با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در شهرهای همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد و بهار قرار دارند ادامه داد: در سال‌های گذشته ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر افتتاح شد و امسال نیز حدود پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به بهره‌برداری می‌رسد.  تنها حدود هشت هزار واحد مسکن مهر همدان باقی می‌ماند که حدود ۲۰۰۰ واحد آن به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر اختصاص دارد و به دلیل نبود متقاضی، طرح احداث مسکن مهر در این شهرها متوقف شده است. البته حدود ۶ هزار واحد برای شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر است که امکان افتتاح سه هزار واحد آن در سال ۹۴ فراهم است و سه هزار واحد دیگر آن در سال ۱۳۹۵ افتتاح خواهند شد. 

جلالیان ادامه داد: در این ایام قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در مراسم افتتاح پایلوت ۱۹۶ واحد مسکونی مهر حضور خواهد داشت.

وی یادآور شد: همچنین امسال ۱۲۰۰ واحد مسکونی روستایی و بافت فرسوده بهسازی‌شده و به بهره‌برداری می‌رسد./

برچسب‌ها:

نظر شما