شناسهٔ خبر: 40010 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون دریایی و بندری بوشهر اعلام‌کرد:

امداد و نجات ۷ خدمه موتور لنج باری از غرق شدن، در نزدیکی بندر عسلویه

امداد و نجات دریایی عملیات امداد و نجات ۷ خدمه موتور لنج باری که در مسیر دبی به بندر امام خمینی در حال تردد بود، با موفقیت انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد شکیبی نسب معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، در اینباره گفت: در پی اعلام اضطرار موتور لنج حادثه دیده که در مسیر دبی به بندر امام خمینی در حال تردد بود به مرکز جستجو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر آبگرفتگی شدید و نیاز فوری به تخلیه آب، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و شناورهای ناجی ۱۸ و یدکش ماهان به منطقه اعزام شدند.

شکیبی نسب افزود: با رسیدن ناجی ۱۸ به موقعیت و تحویل پمپ تخلیه آب، به‌سرعت عملیات تخلیه آغاز شد، همچنین یدک‌کش ماهان نیز با قرار گرفتن در محل و به دلیل شدت آب‌گرفتگی پمپ تخلیه دوم را بکار گرفت اما متأسفانه پس از ساعاتی تلاش آب‌گرفتگی شناور غیرقابل‌مهار اعلام شد.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: پس از حصول اطمینان عوامل عملیاتی از عدم نجات شناور، ناجی ۱۸ هر ۷ خدمه موتور لنج حادثه‌دیده را تحویل و در اسکله پارس بندر عسلویه تحویل عوامل مربوطه داد.

نظر شما