شناسهٔ خبر: 40022 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرودگاه اصفهان اعلام کرد:

برقراری پرواز‌های هفتگی از اصفهان به مسکو و سن پترزبورگ

 فرودگاه اصفهان  در تعطیلات عید نوروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان از برقراری پروازهای این فرودگاه به مسکو و سن پترزبورگ از شهرهای بزرگ روسیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام کرد: این پروازها از فردا دوم تیر امسال به‌صورت هفتگی و در روزهای جمعه انجام می‌شود.

ساعت خروج این پروازها از فرودگاه اصفهان ۹ و ۳۰ دقیقه صبح و ورود آنها نیز ساعت ۲۰ روزهای جمعه اعلام شده است.

براساس اعلام روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان این پروازها توسط شرکت هواپیمایی زاگرس و با هواپیمای 'ایرباس۳۲۰' با ظرفیت ۱۸۰ مسافر انجام خواهد شد.

پروازهای روز جمعه شرکت هواپیمایی زاگرس از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به مقصد روسیه، یک هفته در مسیر اصفهان - مسکو و بر عکس و یک هفته در مسیر اصفهان - سن پترزبورگ و برعکس انجام خواهد شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای دو باند به طول ۴۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

فرودگاه اصفهان به عنوان پشتیبان فرودگاه‌های کشور عمل می‌کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است.

نظر شما