شناسهٔ خبر: 40045 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کرمان جنوبی انجام شد:

بازدید از عملیات آسفالت راه‌های روستایی ساردوئیه در جنوب استان کرمان

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان با همراهی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار جیرفت و جمعی از مسئولین از آسفالت راه‌های روستای ساردوئیه بازدید و در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، در حاشیه این بازدید محمد ساردوئی در رابطه با پروژه‌های بازدید شده گفت: محور گور تاکنون ۲۷ کیلومتر آسفالت شده با اعتبار هزینه شده ۵۴ میلیارد ریال و برای تکمیل ۳ کیلومتر باقی‌مانده مبلغ ۳۵ میلیارد ریال مورد نیاز است تا ۴۲۰ خانوار از راه مناسب برخوردار می‌شوند. 

وی افزود: محور کنزته –کنوایی ۴ کیلومتر از مسیر آسفالت شده و بازگشایی مسیر تا انتها انجام و پیمانکار در حال ساخت زیرسازی مسیر است، همچنین اعتبار هزینه شده برای این محور ۱۰ میلیارد ریال است که برای تکمیل این مسیر به اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال مورد نیاز است تا ۲۲۷ خانوار از راه روستای مناسب برخوردار شوند.

محور قلاطوئیه به طول کلی ۴/۵ کیلومتر آماده آسفالت و اعتبار هزینه شده ۴/۵۰۰ میلیون ریال است و از آسفالت انجام شده در محور فراش به طول ۴ کیلومتر با اعتبار هزینه شده ۱۰ میلیارد ریال بازدید به عمل آمد.

همچنین از محورهای خاک سفید، سه چشمه، روز کین، سر گدار و قنات زنگل بازدید شده و جمع طول مسیر آن‌ها ۶/۵ کیلومتر است که عملیات زیرسازی در حال انجام و آسفالت این محورها به‌زودی آغاز خواهد شد، همچنین اعتبار هزینه شده ۱۶/۲۵۰ میلیون ریال است.

در ادامه از عملیات بازگشایی مسیر دولت‌آباد بحر آسمان به طول ۳ کیلومتر بازدید کردند.

دکتر کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار طی بازدید روند اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی جنوب استان را رضایت‌بخش اعلام کردند. 

نظر شما