شناسهٔ خبر: 4010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ايام‌الله دهه فجر و با حضور مهرآبادي انجام شد؛

واگذاري 9768 واحد مسكن مهر در استان كرمانشاه

مسكن مهر 9 هزار و 768 مسكن مهر با حضور قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر در نقاط مختلف استان كرمانشاه به طور همزمان روز سه شنبه به بهره برداري رسيد.

احمد اصغري مهرآبادي را به طور نمادين با حضور در پروژه يك هزار و 633 واحدي مسكن مهر مشاغل آزاد شهرك رازي كرمانشاه، واحدهاي مسكن مهر را در اين استان افتتاح كرد. اين پروژه در مساحت 12 هكتار و در 71 بلوك شش طبقه اي به بهره برداري رسيده است.

امروز همزمان هشت هزار و 135 واحد مسكن مهر ديگر نيز در نقاط مختلف شهر كرمانشاه و شهرستان هاي اسلام آبادغرب، كنگاور و سنقروكليايي به بهره برداري رسيد. از ابتداي عملياتي شدن پروژه مسكن مهر تاكنون 17 هزار و 674 واحد در استان كرمانشاه به بهره برداري رسيده است.

تا پايان سال 200 هزار واحد مسكن مهر به بهره‌برداري مي‌رسد

قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر اعلام كرد: تا پايان سال جاري200 هزار واحد مسكن مهر در سطح كشور به بهره برداري مي رسد.

وي در جمع خبرنگاران با تاكيد بر اين كه پروژه هاي قابل افتتاح مسكن مهر در كشور بايد از تمامي زيرساخت هاي خدماتي نظير آب، برق، گاز و تلفن برخوردار باشند.

وي، از افتتاح بيش از 9 هزار و 768 واحد مسكن مهر در استان كرمانشاه خبر داد و افزود: بيش از هفت هزار واحد آن در شهر كرمانشاه امروز به بهره برداري رسيد.

مهرآبادي با اشاره به افتتاح نمادين پروژه يك هزار و 633 واحدي مسكن مهر رازي دو واقع در انتهاي شهرك كيهان شهر كرمانشاه افزود: اين امر آغازي براي افتتاح ديگر واحدهاي مسكن مهر ذكر شده در كل استان خواهد بود.

وي گفت: در اين پروژه براي هر واحد 75 متري، 170 ميليون ريال سهم آورده مردم و250 ميليون ريال تسهيلات بانكي از طريق بانك مسكن به متقاضيان داده شده است.

نظر شما