شناسهٔ خبر: 40102 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

جعفرزاده خبر داد:

برگزاری مانور آمادگی مقابله با شرایط ویژه در مهرآباد/ پروازهای فرودگاه مهرآباد ادامه دارد

فرودگاه مهرآباد مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: برگزاری مانور آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با شرایط ویژه، هیچ اختلالی در پروازهای فرودگاه مهرآباد ایجاد نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پس از آنکه صبح امروز (شنبه) در یکی از ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد صدای تیراندازی به گوش رسید، این شایعه و نگرانی به وجود آمد که شاید خبر از یک حادثه تروریستی جدید باشد؛ موضوعی که طبق اعلام مقامات رسمی کشور به هیچ عنوان صحت نداشته و صرفا صداهای به وجود آمده ناشی از مانور امنیتی برگزار شده در یکی از ترمینال‌ها بوده است.

در همین راستا معاون امنیتی استانداری تهران گفت: صبح امروز مانور محدودی توسط نیروهای مسلح حاضر در محدوده فرودگاه برگزار شد.

محسن همدانی درباره شنیده شدن شلیک گلوله از فروگاه مهرآباد به ایسنا گفت:این موضوع به هیچ وجه امنیتی نبوده و نیروهای مسلح حاضر در فرودگاه یک مانور محدود داخلی برگزار کردند و برای افزایش آمادگی در جهت مقابله با اقدامات تروریستی این مانور برگزار شده است.

هم چنین رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به فارس، گفت: برگزاری مانور در فرودگاه مهرآباد از سوی نیروهای مسلح، در راستای ایجاد آمادگی برای مقابله با شرایط ویژه بود.

وی اظهار داشت: این مانور، هیچ‌گونه مشکلی برای پروازهای مهرآباد ایجاد نکرد

نظر شما