شناسهٔ خبر: 40182 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

بارش پراکنده در سواحل خزر/ دما در نیمه غربی کشور افزایش می‌یابد

اداره هواشناسی استان تهران براساس گزارش هواشناسی امروز دما در نیمه غربی کشور، به ویژه در شمال غرب و غرب ۲ تا ۶ درجه افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان با بیان این که آسمان غالب مناطق کشور از یکشنبه تا سه شنبه صاف و آفتابی پیش بینی می شود، تصریح کرد: در همین مدت در دامنه های البرز شرقی، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی مناطق به ویژه در زابل سبب ایجاد گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش ابر و بارش پراکنده طی بعد ازظهر یکشنبه در مناطقی از شمال غرب و روز دوشنبه در استان های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات شرقی البرز، خاطرنشان کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه، به ویژه در ساعات بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان نیز افزایش ابر و بارش پراکنده دوراز انتظار نیست.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی روز سه شنبه در نیمه غربی کشور، به ویژه در شمال غرب و غرب کشور از افزایش ۲تا ۶ درجه ای دما خبر داد و افزود: طی یکشنبه و دوشنبه سواحل دریای عمان مواج خواهد بود.

نظر شما