شناسهٔ خبر: 40245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان خبر داد:

ثبت حدود دو میلیون تردد درمحورهای زنجان طی تعطیلات عید فطر

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ضمن اعلام آمادگی‌های لازم جهت راهداری سفرهای تابستانی گفت: از سوم تا هفتم تیرماه همزمان با آغاز سفرهای تابستانی و ایام تعطیلات عید سعید فطر، یک میلیون و ۹۰۴ هزار تردد در محورهای استان زنجان ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، ایرج دست‌نشان با اعلام این خبر ضمن تأکید بر توجه به هشدارهای ایمنی و ترافیکی و پرهیز از رانندگی طولانی‌مدت گفت: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان با تعاملی بیش از پیش آماده خدمات‌رسانی به مسافرین و کاربران جاده‌ای هستند و تلاش آنها معطوف کاهش تصادفات و افزایش ایمنی سفر با همکاری و همراهی مسافران است.

وی تصریح کرد: در این مدت یک میلیون و ۶۰۰هزار تردد در محورهای استان زنجان مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان  یادآور شد: در این ایام سرعت متوسط وسایل عبوری در جاده‌های استان ۸۳کیلومتر در ساعت، درصد تخلف سرعت غیر مجاز پنج درصد، درصد سبقت غیرمجاز یک درصد و درصد تخلف فاصله طولی غیر مجاز ۱۵ درصد گزارش شده است.

دست‌نشان خاطرنشان کرد: با شروع اجرای طرح راهداری تابستانی در تمام محورهای مواصلاتی استان زنجان، راهداران و فعالان عرصه حمل‌ونقل جاده‌ای حضوری فعال و چشمگیر خواهند داشت و با هماهنگی سایر دستگاه‌ها به خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای می‌پردازند.

نظر شما